loading...
دانلود متفاوت
آخرین ارسال های انجمن
محمد عابدی بازدید : 191 سه شنبه 1392/08/21 نظرات (2)

بازی واچ داگز طرفداران زیادی بدست آورده بود و باندل شدن این بازی با PS4 هم مزید برعلت شد تا ناراحتی ها از تاخیر این عنوان دو چندان شود. دلایل زیر، حدس هایی برای این تاخیر علاوه بر دلیل موجه مشکلات مالی یوبی سافت است.




 

لطفا عضو شوید تا از مزایای سایت ما بهره را ببرید متشکرم!
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط seyed mohammad در تاریخ 1392/09/07 و 13:52 دقیقه ارسال شده است




با سلام دوست عزيز
وب بسيار زيبايي داري
من نه سال وبلاگاي پر بازديدي داشتم اما به دليل فيلترينگ هردفعه از نوع شروع کردم
الان يه کار تازه اي شروع کردم
اگه مايل باشي با وبلاگ هاي من تبادل لينک کني
وبلاگ من رو با نام"دانلود پروژه رشته کامپيوتر گرافيک عمران مکانيک الکترونيک" لينک کن
http://www.smyt.rozblog.com/
با تبادل لينک پيج رنک گوگل و الکسا بالا ميره
همچنين ما وبلاگ نويس قديمي ايم به زودي امارمون بالا ميره
بعد از لينک ما بصورت خودکار مبتواني از تبادل لينک هوشمند استفاده کنيد
من تمام راه هاي کسب درآمد رو رفتم بهترينش لينک زير است
http://ariotik.ir/ref:231
اگر ميخواي بازديد سايتت از اينکه هست بالا بره تو سايت زير عضو شو برات بازديد کننده ميفرسته
http:///signup.php?ref=1090950
منتظر خبرتم رفيق

این نظر توسط طراحی سایت در تاریخ 1392/08/26 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

سلام . عالی بود مرسی.
اگه طراحی سایت حرفه ای خواستید در خدمتیییم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود متفاوت|فیلم|عکس|بازی|انیمیشن|بهترین سایت دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 521
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 324
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 7,377
  • بازدید سال : 62,020
  • بازدید کلی : 628,302