loading...
دانلود متفاوت
آخرین ارسال های انجمن
محمد عابدی بازدید : 711 سه شنبه 1392/06/19 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

محمد عابدی بازدید : 290 سه شنبه 1392/06/19 نظرات (0)

WinPatrol PLUS نرم افزاری است که با کنترل تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز نظیر رجیستری و هاست فایل ها کاربر را در برابر تغییرات خطرناک محافظت میکند و همچنین دارای قابلیت های امنیتی مهم است. این نرم افزار در واقع نرم افزاری امنیتی با رویکردی متفاوت است. به این صورت که این نرم افزار مانند آنتی ویروس ها به شناسایی فایل های مخرب اقدام نمیکند ، بلکه با بررسی تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز کاربر از اینکه فایل یا شخصی قصد تغییر تنظیمات آن را داشته است ، آگاه میکند به این ترتیب لایه امنیتی جدیدی ایجاد شده است. برای مثال این نرم افزار میتواند در زمان تغییر تنظیمات هاست فایل ها ، نصب activex های جدید ، تغییرات در تنظیمات مرورگر ، Window Services ، تغییر دسترسی فایل ها ، تغییرات در رجیستری ، تغییرات در host file ها و… به کاربر هشدار دهد و از انجام خودکار این تغییرات جلوگیری نماید. قابلیت هایی نظیر مانیتورینگ نرم افزار و اینکه چه زمانی اجرا شده اند و همچنین قابلیت بررسی مقدار منابع مصرفی توسط آنها و غیرفعال کردن نرم افزارهای اجرا شونده در استارت آپ و مرور فایل های مخفی شده نیز از دیگر امکانات این نرم افزار امنیتی محسوب می شود.

محمد عابدی بازدید : 577 سه شنبه 1392/06/05 نظرات (0)

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

محمد عابدی بازدید : 164 سه شنبه 1392/06/05 نظرات (0)

Atomic Alarm Clock نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین ۱۲ مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز ۱۰ پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است.

محمد عابدی بازدید : 262 دوشنبه 1392/06/04 نظرات (0)

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

محمد عابدی بازدید : 596 دوشنبه 1392/06/04 نظرات (0)

Clean Disk Security نرم افزاری عالی برای مطمئن شدن از اینکه فایل های حذف شده و اطلاعات درون هارد و انواع حافظه های فرمت شده دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. همانطور که می دانید روش های معمول حذف کردن اطلاعات نظیر فرمت کردن یا حذف به وسیله دستور Delete به راحتی قابل بازیابی هستند و اگر به هر دلیلی میخواهید اطلاعات حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نباشند ، بایستی به فکر چاره باشید. چاره ای که دانلودها در نظر گرفته است،استفاده از نرم افزار Clean Disk Security جهت حذف اطلاعات محرمانه و مهمی می باشد که نمیخواهید قابل بازیابی باشند. این نرم افزار دارای ۴ روش مطمئن و حرفه ای جهت پاکسازی اطلاعاتی است که میخواهید قابل بازیابی نباشند. روش جدید اضافه شده Gutmann نام دارد در ۳۲ فاز فعال شده و کاربر از غیرقابل بازیابی بودن اطلاعاتتان مطمئن می سازد. در کنار این قابلیت اصلی ، نرم افزار توانایی حذف فایل های اضافی اینترنت ، کَش مرورگرها،حذف recent files ویندوز، پاکسازی هارد از فایل های اضافی و… در زمره توانایی های خود جا داده است. نرم افزار جهت حذف اطلاعات درون هارد دیسک دارای مرورگر داخلی می باشد تا کاربر به راحتی نسبت به انتخاب دایرکتوری یا فولدرهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

محمد عابدی بازدید : 164 دوشنبه 1392/06/04 نظرات (0)

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

محمد عابدی بازدید : 753 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جا به جایی اطلاعات بین ایفون و کامپیوتر TouchCopy v11.03

TouchCopy نرم افزاریست که برای کمک به شما برای جا به جا کردن اطلاعات میان iPodتان یا سایر دستگاه های iOS به کامپیوترتان و بلعکس طراحی شده است. این نرم افزار با نسخه های مختلف iPod, iPhone و iPad سازگار است و به شما اجازه می دهد تا از فایل های مالتی مدیا، برنامه ها، پیام ها، مخاطبین، کتاب های صوتی، تماس ها، تقویم و از هرچیز دیگری بکاپ تهیه کنید. یکی از مزایای اصلی این نرم افزار این است که به شما اجازه می دهد تا در صورت از بین رفتن اطلاعات خود، آنها را بازیابی کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت تشخیص خودکار دستگاه متصل شده به کامپیوتر و همچنین قابلیت همگام سازی فایل ها اشاره نمود.

محمد عابدی بازدید : 112 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 6.4.0.289

 

 

محمد عابدی بازدید : 161 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

 

 

 

محمد عابدی بازدید : 143 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)

شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند. این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند. همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

 

McAfee AVERT Stinger پاکسازی ویروس در مواقع اضطراری McAfee Stinger 12.0.0.498

محمد عابدی بازدید : 126 جمعه 1392/06/01 نظرات (0)

Toolwiz Care نرم افزاری شامل چندین ابزار بهینه سازی و رایگان می باشد که برای بهینه سازی سیستم کاربران تهیه شده است. به وسیله گستره وسیعی از ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران میتوانند به پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز خود اقدام نماید. ابزارهایی نظیر بررسی سیستم،پاکسازی سیستم،افزایش سرعت سیستم،تعمیر سیستم،پشتیبانی گیری از سیستم،بهینه سازی استارت آپ سیستم،بهینه سازی ظاهر سیستم و بیش از ۵۰ ابزار دیگر باعث می شوند که کاربر در عین داشتن نرم افزاری رایگان و قدرتمند از دردسرهای کرکینگ و شکستن قفل نرم افزارها و در واقع استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای تجاری مشابه معاف شود. نرم افزار دارای طراحی اصولی و حرفه ای است و کاربران حرفه ای و تازه کار به راحتی با ان کنار خواهند آمد. پاکسازی رجیستری ویندوز و پاکسازی سیستم و یافتن فایل های تکراری در کنار دیگر امکانات نامبرده شده میتواند از این نرم افزار رایگان ، ابزاری قدرتمند بسازد.

 

toolwiz care بهینه سازی سریع و آسان Toolwiz Care 3.1.0.4000

 

 

محمد عابدی بازدید : 228 جمعه 1392/06/01 نظرات (0)

iCare Format Recovery نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید. 

 

icare format recovery بازیابی اطلاعات فرمت شده iCare Format Recovery Pro 5.2

 

 

 

 

محمد عابدی بازدید : 134 چهارشنبه 1392/05/30 نظرات (0)

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

محمد عابدی بازدید : 214 چهارشنبه 1392/05/30 نظرات (0)

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
دانلود متفاوت|فیلم|عکس|بازی|انیمیشن|بهترین سایت دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 521
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 324
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,478
  • بازدید ماه : 6,983
  • بازدید سال : 61,626
  • بازدید کلی : 627,908