loading...
دانلود متفاوت
آخرین ارسال های انجمن
محمد عابدی بازدید : 216 جمعه 1392/07/12 نظرات (0)

 

Photoshop styles and gradients

Web 2dot0 Styles

Author: blasterstudios

 

Photoshop styles and gradients: 10 in set

Date: Jan 9th, 2008

File size: 32 KB

Downloads: 108994

Terms of use: free

 

Description:

10 great web 2.0 Adobe Photoshop Styles best for text effects.

 

styles and gradients palette

محمد عابدی بازدید : 310 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/retouchpro2.jpg

 

روتوش تصاویر در فتوشاب شاید برای اکثر کابران حرفه ای این نرم افزار امری بسیار مشکل و پر پیچ و خم می باشد به خاطر همین موضوع خیلی از عکاسان برای انجام کارهای خودشان اکثرا از نرم افزار های اماده در این زمینه استفاده می کنند .

البته نبود مجموعه اموزشی کامل هم در این زمینه یکی از دلایل می باشد ، اما اینبار سایت وطن دانلود مجموعه ای ارائه می کند که تمامی تکنیکهای روتوش حرفه ای را اموزش میدهد .

این مجموعه آموزشی یک مجموعه ی شرکتی نمی باشد اما با این حال به جرات می توانت گفت کیفیتآموزشی این مجموعه بسیار بالا بوده و مجری مجموعه اموزشی تمامی تکنیکهای مورد نظر را به طور کاملا ساده و روان بیان میکند .

 

ویژگیهای این مجموعه  آموزشی :

اموزش روشهای تنظیم نور در عکسهای گرفته شده

- اموزش روشهای حذف نویز از عکس

- اموزش اصلاح به هم خوردگی رنگ در تصویر

- اموزش اصلاح چین و چروک

- اموزش برداشتن لکه و قرمزی چشم

 

- و....

محمد عابدی بازدید : 161 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

 

 

 

محمد عابدی بازدید : 148 چهارشنبه 1392/05/30 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

 

محمد عابدی بازدید : 124 سه شنبه 1392/05/29 نظرات (0)

PhotoEQ نرم افزاری قدرتمند و پیشرفته برای بهینه سازی ، ویرایش و تنظیم رنگ عکس ها به صورت اتوماتیک می باشد. این نرم افزار ابزارهایی را بهبود کیفیت ، اصلاح رنگ و ویرایش عکس ها در اختیارتان قرار خواهد داد. این نرم افزار در زمینه تنظیم رنگ مشکلات مربوط به کنتراست و سفیدی عکس را به طور اتوماتیک حل خواهد کرد. در کنار این قابلیت ، توانایی رفع نویزهای عکس و رفع قرمزی چشم ها در عکس های چهره نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار میگیرد. این نرم افزار میتواند تنظیمات و فرایندهایی که انجام داده اید را ذخیره کند و آنها را به عنوان پروفایل شما برروی دیگر عکس هایی که بعدا قصد ویرایش آنها را دارید نیز اعمال کند. همچنین فرایندها میتوانند همزمان روی چندین عکس اعمال شوند. ابزار دیگر نرم افزار جهت ویرایش عکس هاست که شامل تغییر سایز ، بریدن عکس ، چرخش و تنظیم وضوح عکس می باشد. این نرم افزار با JPEG ,JPEG2000, TIFF, PSD, PNG, BMP,PGM, PPM, JPEG XR سازگاری دارد و از فرمت های معروف raw نیز پشتیبانی میکند.

 

photoeq تصحیح و تنظیم رنگ عکس ها PhotoEQ 1.1.7.0

محمد عابدی بازدید : 166 پنجشنبه 1392/05/24 نظرات (0)

در این پست سایت گرافیکس یکی از زیبای ترین حباب های گفت و گو که همراه با سایه میباشد رو قرار داده و امید واریم که از این پست لذت کامل ببرید.

محمد عابدی بازدید : 120 چهارشنبه 1392/05/23 نظرات (0)
دانلود نرم افزار طراحی لیبل سی دی RonyaSoft CD DVD Label Maker v3.01.18.02

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که لیبل روی سی دی ها چگونه طراحی می شوند. در این پست وب سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker را اماده کرده ایم. وظیفه ی اصلی این نرم افزار طراحی لیبل برای سی دی ها می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با چند حرکت ساده لیبل مورد نظر خود را برای سی دی خود طراحی نمایید. این نرم افزار تمامی ابزار ها و وسایل لازم برای طراحی یک لیبل مناسب در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به کمک ان لیبل سی دی ، دی وی دی و جعبه ی آن ها را طراحی کنید. طراحی بسیار ساده انجام می شود و هیچ نیازی نیست شما اطلاعات زیادی در مورد طراحی و کار با نرم افزار داشته باشید. تمامی ملزومات طراحی از جمله سایز سی دی و دیگه تنظیمات ضروری از قبل در نرم افزار تعریف شده اند و هیچ نیازی نیست شما این اطلاعات را به صورتی دستی وارد نمایید. تنها کافیست با استفاده از خلاقیت خود و این نرم افزار لیبل سی دی خود را طراحی نمایید. و در اخر نیز می توانید با استفاده از چاپگر های مخصوص بر روی سی دی خود چاپ نمایید. همچنین این نرم افزار پوسته های از قبل اماده شده ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با بهره گیری از ان ها لیبل زیباتری برای سی دی خود طراحی نمایید. شما می توانید نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker را به صورت رایگان از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های اصلی نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker :
- محیط کاربری بسیار ساده
- بدون نیاز به یادگیری قبلی
- دارای پوسته ها و قالب های از قبل آماده شده
- پشتیبانی از انواع سایز های کاغذ از جمله A4
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف
- پشتیبانی از پرینتر های مخصوص چاپ بر روی دیسک 
- دارای سایز سی دی ها و انواع دی وی دی و بلوری
- امکان به کار بردن کلیپ ارت های گرافیکی در طراحی
- و...

تعداد صفحات : 3

درباره ما
دانلود متفاوت|فیلم|عکس|بازی|انیمیشن|بهترین سایت دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 521
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 324
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,439
  • بازدید ماه : 6,944
  • بازدید سال : 61,587
  • بازدید کلی : 627,869