loading...
دانلود متفاوت
آخرین ارسال های انجمن
محمد عابدی بازدید : 340 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5 و بالاتر قابل اجرا است.

محمد عابدی بازدید : 132 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

محمد عابدی بازدید : 163 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)

نرم‌افزار Notif Pro ابزاری است برای ساخت نوتیفیکیشن‌های دلخواه و سفارشی شده در گوشی‌های اندروید. شما می‌توانید برای هرچیزی مثل پسوردها، لیست‌ها، عکس‌ها و… نوتیفیکیشن‌های دلخواه خود را داشته باشید. این نرم‌افزار از ۴ حالت کلی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند. حالت عادی که دارای یک عنوان و یک خط توضیح است، حالت Big Text که عنوان را به‌عنوان چندین خط توضیح نمایش می‌دهد، حالت Big Picture که عنوان و عکس انتخابی شما را نمایش می‌دهد و نهایتاً حالت لیست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notif pro android ساختن نوتیفیکیشن‌های دلخواه با Notif Pro 1.0   اندروید

محمد عابدی بازدید : 476 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

 

photoshop touch ipad ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   آیپد

 

محمد عابدی بازدید : 145 چهارشنبه 1392/05/30 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

محمد عابدی بازدید : 137 سه شنبه 1392/05/29 نظرات (0)

نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هرکدام را خواستید به‌صورت جزیی بررسی کنید و سپس هرچندتای آن‌ها را که خواستید ذخیره نمایید. همچنین می‌توانید چندین فریم را در کنار یکدیگر قرار دهید و با افکت‌های موجود، آثار جالبی به‌وجود آورید.

 

burst mode عکاسی با سرعت بالا در Burst Mode 2.0   آیفون و آیپد

محمد عابدی بازدید : 130 یکشنبه 1392/05/27 نظرات (0)

 

بازی Infinite Flight یک شبیه‌ساز پرواز است برای کسانی که دوست دارند در هواپیماهای شناخته شده پرواز را تجربه کنند. دراین بازی ۲۷ نوع هواپیما با جزئیات کامل گنجانده شده. همچنین ۸ منطقه‌ی متفاوت برای پرواز قرار دارد که در آن‌ها همه‌ی فرودگاه‌های مهم گنجانده شده‌اند. همانطور که گفته شد این بازی یک شبیه‌ساز پرواز است و در آن تلاش شده که هر هواپیما امکانات و وضعیتی نزدیک به آنچه در واقعیت است داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

infinite flight android خلبانی هواپیما در Infinite Flight 1.1   اندروید

محمد عابدی بازدید : 130 یکشنبه 1392/05/27 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید امکان برقراری تماس‌های تصویری HD برای دارندگان iPhone 5 برقرار شده است و همچنین تغییراتی در جهت بهبود و پایداری بیشتر برنامه و تماس‌ها ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

skype iphone تماس اینترنتی با Skype 4.10   آیفون

محمد عابدی بازدید : 194 جمعه 1392/05/25 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار کنترل تمام اطلاعیه ها Light Flow LED and Notifications v3.9.1 برای اندروید

با نرم افزار Light Flow – LED&Notifications می توانید تمام اطلاعیه های گوشی اندرویدتان مانند LEDها، ویبره ها، تکرار صداها و … را کنترل نمایید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا رنگ اطلاعیه های LED را تغییر دهید و همچنین می توانید طرح های صدا و ویبره هایی که برای اطلاعیه ها انتخاب شده است را نیز تغییر دهید. با این برنامه شما قادرید تا اطلاعیه های مربوط به 250 برنامه ی مختلف را کنترل نمایید. 

محمد عابدی بازدید : 141 چهارشنبه 1392/05/23 نظرات (0)

رم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.

 

aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5   مک

محمد عابدی بازدید : 120 چهارشنبه 1392/05/23 نظرات (0)

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید.

 

pacific rim android بازی جنگی Pacific Rim 1.5   اندروید

محمد عابدی بازدید : 140 دوشنبه 1392/05/21 نظرات (0)

در بازی Amateur Surgeon 3 شما تبدیل به یک جراح می‌شوید! البته نه یک جراح معمولی… در اصل شما یک جراح تازه‌کار هستید و وسایل خاص جراحی نیز در اختیار ندارید. پس باید با استفاده از وسایل و ابزاری که بعضاً خیلی هم مناسب این کار نیستند مریض‌هایتان را جراحی کنید! البته زمان زیادی نیز در اختیار ندارید، همچنین هر اشتباه شما باعث خواهد شد از وقتتان برای نجات مریض کاسته شود. پس باید دقیق و سریع باشید. در نسخه‌ی سوم این بازی ۲۰ مرحله‌ی جدید در ۶ مکان متفاوت گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

amat surgeon 3 بازی زیبای  Amat Surgeon 3   آیفون و آیپد

محمد عابدی بازدید : 555 دوشنبه 1392/05/21 نظرات (0)

 

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!

در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope time travel 1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel 1.1   آیفون و آیپد

محمد عابدی بازدید : 578 جمعه 1392/05/11 نظرات (0)

نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

lpin player pro android موزیک پلیر LPin Player Pro 1.0.11   اندروید

محمد عابدی بازدید : 122 چهارشنبه 1392/05/09 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Seasons Magic Android

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندرویدقابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود متفاوت|فیلم|عکس|بازی|انیمیشن|بهترین سایت دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 521
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 324
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,432
  • بازدید ماه : 6,937
  • بازدید سال : 61,580
  • بازدید کلی : 627,862